img Leseprobe Leseprobe

Multimedia Quality of Experience (QoE)

Current Status and Future Requirements

Tasos Dagiuklas, Periklis Chatzimisios, Luigi Atzori, et al.

EPUB
98,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

John Wiley & Sons img Link Publisher

Naturwissenschaften, Medizin, Informatik, Technik / Elektronik, Elektrotechnik, Nachrichtentechnik

Beschreibung

Multimedia Quality of Experience (QoE) Current Status and Future Requirements Multimedia Quality of Experience (QoE): Current Status and Future Requirements discusses the current status of QoE (Quality of Experience) research, providing guidelines on QoE assessment and management practice. Moreover, it covers many different aspects of QoE research, including definitions, standardization (ITU, ETSI, IEEE, IETF), measurement, management, and architectures. In addition, the authors bring together contributions from recognized experts (worldwide) in the area of subjective and objective QoE video assessment. * Discusses the current status of QoE research; reporting the latest advances from various standardization bodies * Provides guidelines on QoE assessment and management practice * Explores methods, means, and architectures of QoE * Considers future requirements of QoE

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Informatik, Netzwerke, Kommunikationsnetz, Mobile & Wireless Communications, Kommunikationsnetze, Communication Technology - Networks, Electrical & Electronics Engineering, Elektrotechnik u. Elektronik, Drahtlose Kommunikation, Networking, Netzwerk, Computer Science