Standing Room Only

Marketing Insights for Engaging Performing Arts Audiences

J. Bernstein

PDF
ca. 69,54
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Standing Room Only combines practical advice for creating a strategic marketing program and maintaining a successful performing arts organization. This revised edition lays out a framework to navigate the digital age, from online ticketing options, to marketing options in social, and mobile media.

Kundenbewertungen

Schlagwörter

communication, brand, public relations, marketing, pricing, market research, Advertising, strategic marketing, theatre, Promotion, management