Engaging Customers Using Big Data

How Marketing Analytics Are Transforming Business

Arvind Sathi

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Data is transforming how and where we market to our customers. Using a series of case studies from pioneers, this book will describe how each marketing function is undergoing fundamental changes, and provides practical guidance about how companies can learn the tools and techniques to take advantage of marketing analytics.

Weitere Titel von diesem Autor

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Big Data, Automation, business intelligence (BI), marketing, Data Scientist, social media, data warehouse, Promotion, Information Technology (IT), organization, communication, data analysis, Advertising, design, management