img Leseprobe Leseprobe

The True Value of CSR

Corporate Identity and Stakeholder Perceptions

PDF
ca. 96,29
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Internationale Wirtschaft

Beschreibung

By considering the importance of Corporate Social Responsibility (CSR) as a business paradigm but also as a growing scepticism about it's outcomes, The True Value of CSR answers questions about true value behind this concept, motivations of firms embedding CSR in their core strategies and a capacity of CSR to make a real difference on the market.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Once Upon A Claim
Chantal M Roberts
Cover Broken Promises
David Skipton

Kundenbewertungen

Schlagwörter

corporate governance, sustainability, consulting, business, reputation, Governance, corporate identity, communication, economy, foundation, stakeholder, corporate social responsibility, economics, management, strategy