Taking Down Goliath

Digital Marketing Strategies for Beating Competitors With 100 Times Your Spending Power

Rob "Spider" Graham, Kevin Ryan

PDF
ca. 24,60
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Advances in software, auction-based media, analytics, and big data have made it possible for the average marketer to compete with marketers with 100 times the spending power. Taking Down Goliath profiles the ways in which digital marketing can level the playing field, if you know how to use it.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover YouTube Ad Secrets
Azhar ul Haque Sario
Cover Mass Behaving
Joseph Szala
Cover Blogging
Eduardo Bennett
Cover B2B Revenue NOW
Atte Sallamo

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Marketing Tools, search engine marketing (SEM), YouTube, social media, marketing, Facebook, management, evaluation, Advertising, Twitter, design, Targeted Marketing