img Leseprobe Leseprobe

China's Media and Soft Power in Africa

Promotion and Perceptions

H. Wasserman (Hrsg.), X. Zhang (Hrsg.), W. Mano (Hrsg.)

PDF
ca. 58,84
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Sonstiges

Beschreibung

This volume brings together scholars from different disciplines and nations to examine and assess the effectiveness of China's soft power initiatives in Africa. It throws light not only on China's engagement with Africa but also on how China's increasing influence is received in the African media.

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel zum gleichen Preis
Cover Queerly Cosmopolitan
Timothy Eugene Murphy
Cover Climate Actions
Laurence L Delina
Cover Tatler's Irony
Sallie McNamara

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Asian culture, Soft power, international relations, politics, culture, perception, Africa, communication, Asia, reception, social science, media studies, media, media and communication, promotion