img Leseprobe Leseprobe

China's Media and Soft Power in Africa

Promotion and Perceptions

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Sonstiges

Beschreibung

This volume brings together scholars from different disciplines and nations to examine and assess the effectiveness of China's soft power initiatives in Africa. It throws light not only on China's engagement with Africa but also on how China's increasing influence is received in the African media.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Shielding
Sandra Noeth
Cover Healthy Societies
Graham Scambler
Cover Ability Machines
Sky LaRell Anderson
Cover Growing Up Undiagnosed
Becca Lory Hector
Cover Disabled Ecologies
Sunaura Taylor
Cover Ancestral Future
Ailton Krenak
Cover The Fallacies of Racism
Jennifer Patrice Sims
Cover Six in a Bed
Roanne van Voorst
Cover Breathless
Andrew McDowell

Kundenbewertungen

Schlagwörter

culture, Asian culture, politics, Africa, media and communication, social science, promotion, Asia, media, area studies, Soft power, communication, reception, perception, media studies, international relations