Schools as Imagined Communities

The Creation of Identity, Meaning, and Conflict in U.S. History

S. Dorn, D. Cobb-Roberts, B. Shircliffe, et al.

PDF
ca. 29,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Bildungswesen

Beschreibung

Government forces mean the notion of a 'community' school has become less defined by decisions on core curriculum. This collection explores the extent to which collective notions of school-community relations have prevented citizens from speaking openly about the tensions created where schools are imagined as communities.

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel zum gleichen Preis
Cover Built to Last
Charles Michael Murphy
Cover Built to Last
Charles Michael Murphy
Cover Lehrprobe Fahrlehrer
Christian Jünemann
Cover Learning for Careers
Robert B. Schwartz
Cover Thrive
Grant Lichtman
Cover Thrive
Grant Lichtman

Kundenbewertungen

Schlagwörter

conflict, education, government, school, politics, curriculum