img Leseprobe Leseprobe

How to organize an event. The example of Tomorrowland

Julia Schröder

PDF
15,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

GRIN Verlag img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Medienwissenschaft

Beschreibung

Seminar paper from the year 2020 in the subject Communications - Media Economics, Media Management, grade: 1,8, Dr. Buhmann Schule gemeinnützige GmbH, language: English, abstract: This report describes which requirements are placed on successful event management for large events in the music industry, which resources are needed, how the logistics are structured, and which marketing is used for a successful event. Another part of an event is funding. Considerable financial resources are important, especially for large events. Methods of how the Tomorrowland Festival is funded will be presented.

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Event Management, Launching an Event, Tomorrowland