img Leseprobe Leseprobe

Impact of Teachers' Beliefs on Oral Exam Assessment in English Education. A Qualitative Analysis

PDF
31,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

GRIN Verlag img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Sekundarstufe I und II

Beschreibung

Master's Thesis from the year 2022 in the subject Didactics for the subject English - Pedagogy, Literature Studies, grade: 1,7, University of Münster (Anglisitk), language: English, abstract: This thesis qualitatively explores the impact of teachers' beliefs on the assessment of oral examinations in English education. By analyzing the assessment processes of four English teachers evaluating the same authentic oral exam, the study aims to develop a model illustrating how teachers' beliefs influence their assessment decisions, with the goal of gaining deeper insights into the role of these beliefs in the assessment process and establishing a model for type-building of teachers' beliefs during the evaluation of oral exams.

Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Teacher's Beliefs, oral examination, Qualitative research