img Leseprobe Leseprobe

Multinational Marketing for Hershey Foods Corp

Kimberly Wylie

PDF
5,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

GRIN Verlag img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Essay from the year 2003 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, University of Phoenix, language: English, abstract: Hershey Food Corporation′s first tagline was "Where quality is paramount" ("Milton Hershey") and this philosophy still holds true today. Milton Hershey′s first candy company was the Lancaster Carmel Company, however after becoming intrigued by German chocolate making equipment, exhibited at the Chicago International Exposition in 1893, Hershey purchased the equipment and began Hershey Chocolate Company as a subsidiary of Lancaster Carmel. "In addition to chocolate coatings, Mr. Hershey made breakfast cocoa, sweet chocolate and baking chocolate." ("Milton Hershey")

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Foods, Corp, Hershey, Multinational, Marketing