img Leseprobe Leseprobe

Recommended

Be the company people love to recommend

J. Christian Andersen

EPUB
8,99
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Books on Demand img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management

Beschreibung

Satisfied customers are good — but not good enough! Going from customer satisfaction to customer loyalty requires a deeper insight into the mechanics of loyalty and a new perspective on customer service. Combining theory with solid and inspiring case stories, this book will help you to gain a deeper understanding of the approach to customer service that has brought massive success to some of the world’s leading businesses. Read the book before your competitors and become the company that customers will love to recommend.

Weitere Titel von diesem Autor
J. Christian Andersen
J. Christian Andersen
J. Christian Andersen
Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Creative Problem Solving
Michael C. Jackson
Cover Making Decisions
Dennis V. Lindley
Cover Proximity
Kaihan Krippendorff
Cover Leading Beyond the Numbers
Susan Ní Chríodáin
Cover ESRS - A Visual Approach
KPMG AG Wirtschaftsprüfungsgesellschaft

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Kunder for livet, Net Promoter Score, Kundeloyalitet, Kundetilfredshed, Customer Experience