China’s e-Science Blue Book 2023

Ministry of Education of the PRC (Hrsg.), China Association for Science Technology (Hrsg.), Chinese Academy of Agricultural Sciences (Hrsg.), Chinese Academy of Engineering (Hrsg.), Ministry of Science and Technology PRC (Hrsg.), Chinese Academy of Social Sciences (Hrsg.), Chinese Academy of Sciences (Hrsg.), National Natural Science FoundationChina (Hrsg.)

PDF
ca. 139,09
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Nature Singapore img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Arbeits-, Wirtschafts- und Industriesoziologie

Beschreibung

This series of books is a result of collaboration between the Chinese Academy of Sciences and relevant national departments. This book provides a comprehensive summary and analysis of the current state and future trends of e-Science in China, with a focus on strategic developments, application practices, and infrastructure construction. This book showcases the recent progress, achievements, and new situations in China's e-Science in the past two years, and offer detailed cases for reference. The content is rich and offers valuable insights for the future development of research informatization.


Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Science Societies
Sarah R. Davies
Cover China’s e-Science Blue Book 2023
Ministry of Education of the PRC
Cover Paratopia
Dominique Maingueneau

Kundenbewertungen

Schlagwörter

e-Science, High Energy Physics Photon Source, Big Data, LHAASO, Spallation Neutron Source, Biodiversity, High Preformance Computing, Open Source Software, Research Informatization, Scientific research paradigm