img Leseprobe Leseprobe

Simply Seven

Seven Ways to Create a Sustainable Internet Business

E. Schlie, J. Rheinboldt, N. Waesche

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing

Beschreibung

Published as part of Palgrave Macmillan's IE Business Publishing Series, Simply Seven is a practical guide to Internet business for students, entrepreneurs and executives. The book presents a practical blueprint created to get entrepreneurs and executives started on finding the right Internet business model for their web site.

Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Facebook, Personal, Consumer-to-Consumer (C2C), Business-to-Business (B2B), Distribution, pricing, innovation, Advertising, design, business, Web, service, B2B, Internet