img Leseprobe Leseprobe

International Perspectives on ELT Classroom Interaction

Paul Seedhouse, Christopher J. Jenks

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft

Beschreibung

This book gathers together 11 empirical-based studies of classroom interaction carried out in different countries, including the USA, England, Kenya, Sweden, and China. Along with a state-of-the-art literature review, the chapters provide key insights and engagement priorities that will prove relevant to a variety of learning and teaching contexts.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Indexicality
Peter Juul Nielsen

Kundenbewertungen

Schlagwörter

classroom discourse, CLIL, Lingua franca, language teaching, lingua franca, multiculturalism, English language teaching, Literatur, multilingualism, discourse analysis, second language, language learning, participation, turn-taking, English, applied linguistics, German, conversation analysis, classroom interaction