All Thumbs

Mobile Marketing that Works

M. Kelley

PDF
ca. 37,44
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan US img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Management

Beschreibung

Mobile devices are now in the hands of nearly half of the world's population. However, 80% of mobile marketing either doesn't work and has a high abandon rate, or doesn't fit into a brand's overall strategy. Aimed at businesses of all sizes, this practical guide shows owners and marketers how to develop a campaign that gets results.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Creative Problem Solving
Michael C. Jackson
Cover Making Decisions
Dennis V. Lindley
Cover Proximity
Kaihan Krippendorff
Cover ESRS - A Visual Approach
KPMG AG Wirtschaftsprüfungsgesellschaft
Cover The Reshaping of China’s Industry Chains
CICC Research, CICC Global Institute

Kundenbewertungen

Schlagwörter

brand, marketing, mobile marketing