img Leseprobe Leseprobe

Confirmatory Feedback in Teacher Education

An Instigator of Student Teacher Learning

Nur Kurtoglu-Hooton

PDF
ca. 53,49
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Palgrave Macmillan UK img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft

Beschreibung

This book examines the intricacies of the discourse of post-observation feedback that student teachers receive following group teaching practice. In particular, the author explores confirmatory feedback as an instigator of student teacher learning, and examines the potential links between feedback and change. The book will be of specific interest to researchers, teacher educators and other professionals involved in feedback-giving settings.

Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Testing Talk
Sandlund Erica Sandlund
Cover Testing Talk
Sundqvist Pia Sundqvist

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Post-observation feedback, corrective feedback, Student teacher learning, Case study research, divergent change, convergent change