Guiding Instruction in Young Adult Literature
Ideas from Theory, Research, and Practice
Lorraine Dagostino, Kathleen Ryan, Jennifer Bauer, et al.
EPUB
ca. 37,58 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Rowman & Littlefield Publishers
Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Literaturwissenschaft
Beschreibung
The book draws from literary, psychological, and sociological perspectives to discuss and to illustrate how these perspectives contribute to instructional practices in Young Adult Literature. The focus is on young adult identity development as it is integrated into reading literature and contributing to the young adult reader's personal growth. The suggestions for instruction range from complete lessons to mini-lessons as well as to student-developed lessons that encourage participation and responsibility of the student in his/her own learning. There is a section on integrating media, technology and literature in instruction. And finally, a look at implications and applications for assessment and curriculum.
Weitere Titel in dieser Kategorie