Public Influence

A Guide to Op-Ed Writing and Social Media Engagement

Mira Sucharov

EPUB
ca. 26,20
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

University of Toronto Press, Higher Education Division img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft

Beschreibung

How can twenty-first-century scholars and other experts engage with wider audiences beyond their peers? In Public Influence, Mira Sucharov walks readers through the ins and outs of op-ed writing and social media engagement. Enlivened with discussions of an array of hot-button issues and sharp analysis of the delicate dynamics of social media, this book is essential reading for anyone who wants to harness the opportunities of public engagement in this vital digital age.

Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Applied Cognitive Ecostylistics
Drewniok Malgorzata Drewniok
Cover Testing Talk
Sandlund Erica Sandlund
Cover Testing Talk
Sundqvist Pia Sundqvist

Kundenbewertungen