Feedback in L2 English Writing in the Arab World
Susan Riley (Hrsg.), Salah Troudi (Hrsg.), Abdelhamid M. Ahmed (Hrsg.)
* Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Springer International Publishing
Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft
Beschreibung
This edited book uses case studies to offer a comprehensive picture of the feedback practices and perceptions pertinent to English as a Foreign Language (EFL) writing in the Arab world. It highlights essential themes about feedback in L2 writing in eight Arab countries, and offers a detailed critical analysis of feedback practices and perceptions in six of these: Egypt, Morocco, Oman, Saudi Arabia, Tunisia and the United Arab Emirates. The book will appeal to an international readership of academics, researchers and practitioners interested in EFL writing in the Arab world.
Kundenbewertungen
Teaching English to Speakers of Other Languages, feedback in education, Libya, Egypt, TESOL, bilingualism, english, Morocco, Oman, Lebanon, ESL, arabic, English as a Foreign Language, English as a Second Language, United Arab Emirates, Saudi Arabia, EFL, Tunisia