Narrative Organizations
Christine Erlach, Michael Müller
PDF
ca. 53,49 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Werbung, Marketing
Beschreibung
This book shows how to work with stories and narrative approaches in almost all fields of action of a company, and demonstrates the added value resulting from a holistic narrative perspective. The authors take thereby a practice-based perspective from the viewpoint of managing directors, the C-suite, organizational developers, corporate communicators and advisers with a rich description of the methods and implementation.
By the employment of these narrative methods, leadership styles, communication, knowledge and change management can be planned in such a way that on the one hand the identity-core of the enterprise remains always apparent and on the other, the organization can develop in an agile fashion into the future.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie
Kundenbewertungen
Schlagwörter
Narrative system map, Story-based internal corporate communications, Learning histories, Narrative methods, Narrative construction of the organization, Narrative workshop, Storytelling and storylistening