English Language Teaching in Moroccan Higher Education

Ikbal Zeddari (Hrsg.), Nourdin Bejjit (Hrsg.), Hassan Belhiah (Hrsg.), Jamal Bahmad (Hrsg.), Nourddine Amrous (Hrsg.)

PDF
ca. 96,29
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Springer Singapore img Link Publisher

Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Schulpädagogik, Didaktik, Methodik

Beschreibung

This book explores the global spread of English and its ramifications for the status of English in Morocco. It sheds light on motivational issues in English language teaching and learning in Moroccan higher education and examines various teaching practices in terms of: teaching effectiveness, assessment and evaluation, written feedback, English-Arabic translation, and undergraduate supervision. In addition to identifying critical issues in the discipline of English studies and the main challenges facing English departments from historical, institutional, and pedagogical perspectives, it suggests strategies for addressing and overcoming them.

Weitere Titel in dieser Kategorie

Kundenbewertungen

Schlagwörter

Higher Education and Employability, Social Media in the English Classroom, Moroccan Higher Education, Teachers’ Written Feedback, English as a Foreign Language, Alternative Cultural Capital, English as a Medium of Instruction, english, English in Morocco