Management of Intangibles
The Organisation's Most Valuable Assets
Ahmed Bounfour
PDF
ca. 28,13 €
Amazon
iTunes
Thalia.de
Weltbild.de
Hugendubel
Bücher.de
ebook.de
kobo
Osiander
Google Books
Barnes&Noble
bol.com
Legimi
yourbook.shop
Kulturkaufhaus
ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.
Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft
Beschreibung
The subject of Intangibles and knowledge management is becoming increasingly significant, particularly in the realms of finance, marketing and strategy. Intangibles are the nebulous but vital aspects of companies, for example, R&D, knowledge creation, corporate identity and marketing and advertising expenditures, which are now unanimously considered to be the most important factors in the strategic positioning of organisations today. This comprehensive volume provides an integrated and original approach to intangible resource management and an evaluation of their contribution to the establishment of competitive advantage in the market place.
Weitere Titel von diesem Autor
Weitere Titel in dieser Kategorie