Strategic Marketing: Pearson New International Edition PDF eBook

Larry Ring, Kurt Matzler, Todd Mooradian, et al.

PDF
ca. 54,84
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Pearson Education Limited img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

For highly applied undergraduate and graduate marketing management or strategy courses.An all-purpose approach to strategic marketing management. Because strategic marketing is the essential marketing activity, Mooradian provides students with a highly applied decision-making framework and exploration of the tools that can be used to solve marketing problems.

Kundenbewertungen