Superior Customer Value

Strategies for Winning and Retaining Customers, Third Edition

Art Weinstein

EPUB
ca. 195,66
Amazon iTunes Thalia.de Weltbild.de Hugendubel Bücher.de ebook.de kobo Osiander Google Books Barnes&Noble bol.com Legimi yourbook.shop Kulturkaufhaus ebooks-center.de
* Affiliatelinks/Werbelinks
Hinweis: Affiliatelinks/Werbelinks
Links auf reinlesen.de sind sogenannte Affiliate-Links. Wenn du auf so einen Affiliate-Link klickst und über diesen Link einkaufst, bekommt reinlesen.de von dem betreffenden Online-Shop oder Anbieter eine Provision. Für dich verändert sich der Preis nicht.

Taylor and Francis img Link Publisher

Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft / Wirtschaft

Beschreibung

A customer-centric culture provides focus and direction for the organization, ensuring that exceptional value will be offered to customers , this, in turn, results in enhanced market performance. Unfortunately, caught up in the daily economic and competitive pressures of running complex and fast-changing businesses, managers may lose sight of custo

Kundenbewertungen